POMOC
GWARANCJA I ZWROTY
Każda sprzedawana przez nas część zamienna jest certyfikowana i posiada fabryczną gwarancję.
Gwarancja jest ważna w przypadku, gdy część zamienna została zamontowana w autoryzowanym punkcie serwisowym
producenta, a wada części zamiennej zaistniała z winy fabryki.
W każdej sprawie w zakresie gwarancji sporządzany jest raport i wyznaczany jest do niej specjalista z fabryki. Okres gwarancji obowiązuje przez 1-2 lata dla każdego dostarczonego towaru. Prosimy o kontakt z naszym kierownikiem, aby poznać więcej szczegółów na temat okresu gwarancji na wybrane części zamienne.
Gwarancja nie obejmuje następujących przypadków:
W każdej sprawie w zakresie gwarancji sporządzany jest raport i wyznaczany jest do niej specjalista z fabryki. Okres gwarancji obowiązuje przez 1-2 lata dla każdego dostarczonego towaru. Prosimy o kontakt z naszym kierownikiem, aby poznać więcej szczegółów na temat okresu gwarancji na wybrane części zamienne.
- Nieprawidłowy montaż lub nieostrożna obsługa;
- Zużycie części;
- Uszkodzenia mechaniczne, np. wypadek, upadek do studzienki, itp.;
- Używanie paliwa niskiej jakości (części związane z układem paliwowym);
Zwroty
Po dostarczeniu części zamiennej nie jest możliwy jej zwrot, chyba że wykryto wadę tej
części. W kwestii gwarancji i zwrotów części zamiennych, należy kontaktować się z przedstawicielami
firmy.
Zgodnie z przepisami UE sprzedawca musi dokonać naprawy bądź wymiany produktu bądź obniżyć cenę lub zwrócić pieniądze, jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy bądź nie wygląda lub nie działa tak, jak przedstawiono w opisie.
Jeśli kupiłeś produkt lub usługę w internecie lub poza sklepem (telefonicznie, korespondencyjnie lub od sprzedawcy obwoźnego), masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez żadnego uzasadnienia.
Po 14 dni nie przejmujemy żadnej reklamacji odnośnie już dostarczonego towaru.
Prosimy o przestrzeganie zasady dotyczących zwrotu uszkodzonego towaru.
Wypełniając formularz zwrotu, prosimy o zwrócenie uwagi na warunki.
Aby wniosek produktu został uznany za ważny, należy dołączyć trzy rodzaje zdjęć uszkodzonego produktu:
- Zdjęcie z uszkodzonym produktem
- Zdjęcie z uszkodzonym opakowaniem
- Zdjęcie uszkodzonego pudełka lub palety
W przeciwnym razie strony formularz nie zostanie wypełniony i pretenzja zostanie odrzucona.
Zgodnie z przepisami UE sprzedawca musi dokonać naprawy bądź wymiany produktu bądź obniżyć cenę lub zwrócić pieniądze, jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy bądź nie wygląda lub nie działa tak, jak przedstawiono w opisie.
Jeśli kupiłeś produkt lub usługę w internecie lub poza sklepem (telefonicznie, korespondencyjnie lub od sprzedawcy obwoźnego), masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez żadnego uzasadnienia.
Po 14 dni nie przejmujemy żadnej reklamacji odnośnie już dostarczonego towaru.
Prosimy o przestrzeganie zasady dotyczących zwrotu uszkodzonego towaru.
Wypełniając formularz zwrotu, prosimy o zwrócenie uwagi na warunki.
Aby wniosek produktu został uznany za ważny, należy dołączyć trzy rodzaje zdjęć uszkodzonego produktu:
- Zdjęcie z uszkodzonym produktem
- Zdjęcie z uszkodzonym opakowaniem
- Zdjęcie uszkodzonego pudełka lub palety
W przeciwnym razie strony formularz nie zostanie wypełniony i pretenzja zostanie odrzucona.