POMOC
GWARANCJA I ZWROTY
Każda sprzedawana przez nas część zamienna jest certyfikowana i posiada fabryczną gwarancję.
Gwarancja jest ważna w przypadku, gdy część zamienna została zamontowana w autoryzowanym punkcie serwisowym
producenta, a wada części zamiennej zaistniała z winy fabryki.
W każdej sprawie w zakresie gwarancji sporządzany jest raport i wyznaczany jest do niej specjalista z fabryki. Okres gwarancji obowiązuje przez 1-2 lata dla każdego dostarczonego towaru. Prosimy o kontakt z naszym kierownikiem, aby poznać więcej szczegółów na temat okresu gwarancji na wybrane części zamienne.
Gwarancja nie obejmuje następujących przypadków:
W każdej sprawie w zakresie gwarancji sporządzany jest raport i wyznaczany jest do niej specjalista z fabryki. Okres gwarancji obowiązuje przez 1-2 lata dla każdego dostarczonego towaru. Prosimy o kontakt z naszym kierownikiem, aby poznać więcej szczegółów na temat okresu gwarancji na wybrane części zamienne.
- Nieprawidłowy montaż lub nieostrożna obsługa;
- Zużycie części;
- Uszkodzenia mechaniczne, np. wypadek, upadek do studzienki, itp.;
- Używanie paliwa niskiej jakości (części związane z układem paliwowym);
Zwroty
Zgodnie z przepisami UE, klient ma prawo do zwrotu, wymiany lub naprawy zakupionych produktów, które okazują się wadliwe lub nie wyglądają lub nie działają tak, jak reklamowano. Dla klientów indywidualnych również obowiązuje zasada 14-dniowej polityki zwrotu. Po upływie 14 dni nie przyjmujemy żadnych reklamacji dotyczących otrzymanego produktu lub uszkodzeń. Proszę pamiętać, że te zasady obowiązują tylko dla zamówień dokonanych dla krajów Unii Europejskiej.
W sprawach gwarancji i zwrotów części zamiennych prosimy o kontakt z przedstawicielami firmy.
Dla wszystkich zamówień w przypadku stwierdzenia wady części zamiennej, prosimy o przestrzeganie zasad zwrotu:
Przy wypełnianiu formularza zwrotu proszę zwrócić uwagę na warunki.
Aby zgłoszenie produktu zostało uznane za ważne, prosimy o dołączenie trzech rodzajów zdjęć uszkodzonego produktu:
- Zdjęcie z uszkodzonym produktem
- Zdjęcie z uszkodzonym opakowaniem
- Zdjęcie uszkodzonego pudełka na palecie
W przeciwnym razie podmioty odpowiedzialne za szkodę nie będą rozpatrywać Państwa zgłoszenia.
W sprawach gwarancji i zwrotów części zamiennych prosimy o kontakt z przedstawicielami firmy.
Dla wszystkich zamówień w przypadku stwierdzenia wady części zamiennej, prosimy o przestrzeganie zasad zwrotu:
Przy wypełnianiu formularza zwrotu proszę zwrócić uwagę na warunki.
Aby zgłoszenie produktu zostało uznane za ważne, prosimy o dołączenie trzech rodzajów zdjęć uszkodzonego produktu:
- Zdjęcie z uszkodzonym produktem
- Zdjęcie z uszkodzonym opakowaniem
- Zdjęcie uszkodzonego pudełka na palecie
W przeciwnym razie podmioty odpowiedzialne za szkodę nie będą rozpatrywać Państwa zgłoszenia.